Κυριακή, 17 Μαΐου 2009

I love you more than you' ll ever know

Μια μεγάλη καλησπέρα σε όλους τους φίλους και αναγνώστες τούτου του Blog. Μια συννεφιασμένη αλλά ζεστή Κυριακή πέρασε και ετοιμάζεται να δώσει τη θέση της στην άχαρη Δευτέρα. Κάποιες φορές αισθάνομαι ότι όσο μεγαλώνουμε αντιλαμβανόμαστε τον χρόνο να κυλάει πιο γρήγορα. Έτσι λοιπόν και εγώ αναρωτιέμαι πότε κιόλας πέρασε ένας χρόνος. Ένας χρόνος από τη μέρα που πάντρεψα δύο καταπληκτικούς φίλους. Δε ξέρω τι είθισται να εύχονται σε αυτές τις περιπτώσεις. Εγώ αυτό που θέλω να τους ευχηθώ μέσα από τη καρδιά μου είναι να είναι πάντα μαζί αγαπημένοι και ευτυχισμένοι.
Λίγο λοιπόν η επέτειος των φίλων μου, λίγο η άνοιξη και η διάθεση απόψε είναι ερωτική και όπως πάντα Blues. Έτσι επιλέγω το παρακάτω τραγούδι των Blood Sweat and Tears αφενός για να το αφιερώσω στους κουμπάρους μου αφετέρου για να εκφράσω την ερωτική μου διάθεση.
Όπως θα έλεγε και ο Στέργιος Στεργίου (αγαπημένος παρουσιαστής ραδιοφωνικών εκπομπών στη Θεσσαλονίκη κατά τα εφηβικά μου χρόνια), αγαπημένοι αγαπημένες μου Rockers νυχτοπούλια αυτής της πόλης Blood Sweat and Tears και I love you more than you'll ever know…

5 σχόλια:

giati_baba? είπε...

Eυχαριστούμε!!!Να είσαι πάντα καλά και τόσο ''ζημιάρης'' όσο εκείνη την βραδιά σαν κουμπάρος,τότε που έκαψες πολλές θηλυκές καρδιές...

chmarni είπε...

Πίστεψε με δε το ‘θελα κατά λάθος έγινε !!!
Αλλά πρόσεχε τι γράφεις μη πέσει τυχαία πάνω στο Post καμιά καμένη καρδιά και έχουμε άλλα !!!

giati_baba? είπε...

Εγώ δεν αναφέρομαι ειδικά, αλλά γενικότερα σε όλες τις θαυμάστριες σου!

chmarni είπε...

Τι ήταν πολλές ???? !!!! Τις θέλω όλες !!!!

Vasilis είπε...

Πάντα αχόρταγος!!! Σε καταλαβαίνω πάντως.