Παρασκευή, 27 Φεβρουαρίου 2009

There's a song on the lips of everybody...

Καταρχήν μία μεγάλη καλησπέρα και ένα καλός σας βρήκα, μιας και έλειψα αρκετό καιρό. Οι λόγοι της απουσίας μου δύο σχεδόν μήνες δεν είναι του παρόντος. Οι λόγοι της επιστροφής μου έχουν να κάνουν με τα συναισθήματα που μου γεννά η μελωδία του παρακάτω τραγουδιού καθώς και με τις σκέψεις που έρχονται στο μυαλό μου προσέχοντας τους στίχους. Θέλω να γκρινιάξω για όσα συμβαίνουν γύρω μου αλλά δε θα το κάνω. Δε θα το κάνω τουλάχιστον από τούτο το βήμα. Δε θα το κάνω πρώτον γιατί αυτό το ιστολόγιο είναι μουσικό, δεύτερον γιατί όταν το έκανα κατά το παρελθόν χαρακτηρίστηκα “κάπως” υπερβολικός και τρίτον γιατί δεν είναι σωστό… Ή καλύτερα γιατί είναι λάθος… Σας μπέρδεψα λίγο ??? Και εγώ μπερδεμένος είμαι… Anyway που λένε και στο χωριό μου.
Πάμε λοιπόν στα του τραγουδιού που παρατίθεται παρακάτω. Απόψε παρέα μας στο Blues-hand ο Rory Gallagher. Ιρλανδός γεννημένος τον Μάρτιο του 1948 στο Ballyshannon. Στη μουσική σκηνή εμφανίζεται στα τέλη της δεκαετίας του 60 με τους Taste. To 1971 κυκλοφορεί το πρώτο του προσωπικό LP, ενώ συνολικά μέχρι σήμερα οι πωλήσεις της δισκογραφίας του, ξεπερνούν τα 30 εκατομμύρια αντίτυπα. Ο Rory Gallagher ήταν αλκοολικός. Άμεση συνέπεια αυτού ήταν ο θάνατος του τον Ιούνιο του 1995.
Το 1973 κυκλοφορεί το τέταρτο προσωπικό του δίσκο με τίτλο Tattoo. Από αυτό το δίσκο ακούμε το τραγούδι με τίτλο A Million Miles Away.



This hotel bar has lost all its people,
The piano man has caught the last bus home,
The old bartender just collapsed in the corner,
Why I'm still here, I just don't know,
I don't know.

3 σχόλια:

Νίκος Τσαχουρίδης είπε...

Το αγαπημένο μου ίσως τραγούδι του Rory. Τις τελευταίες ημέρες μάλιστα το ακούω συνεχώς στο δρόμο, όταν οδηγώ και ξεχνώ τα πάντα. I'm a million miles away...

Vasilis είπε...

Χρήστο, καλώς επέστρεψες!!!! Και τι δυναμική επιστροφή!!!!

Νίκο, πρόσεχε μόνο μην καρφωθείς πουθενά!!!

Νίκος Τσαχουρίδης είπε...

Καλά για τι με πέρασες, για πρόκα;