Δευτέρα, 22 Δεκεμβρίου 2008

Καλά Χριστούγεννα

Για άλλη μία χρόνιά τα Χριστούγεννα (ως συνηθίζουν) έφτασαν . Μέρες ξεκούρασης και υπερκαταναλοτισμού για το περισσότερο κόσμο. Τα φετινά Χριστούγεννα είναι διαφορετικά όμως. Μία χώρα που θρηνεί τον άδικο χαμό ενός ανήλικου παιδιού της. Ένα κατεστημένο που προκαλεί τη νοημοσύνη μας, μία γενικευμένη απογοήτευση για αυτά που έρχονται και οι δυνάμεις καταστολής να κάνουν με κάθε τρόπο αισθητή τη παρουσία τους σε κάθε γωνιά της πρωτεύουσας δίνοντας σου την αίσθηση ότι βρίσκεσαι σε χώρα της λατινικής Αμερικής η οποία τελεί υπό αμερικανόφερτη δικτατορία.
Μέσα σε όλο αυτό το κλήμα αισθάνομαι την ανάγκη να ποστάρω κάποιο τραγούδι. Μία ψυχαναγκαστική διαδικασία την οποία δε μπορώ να αποφύγω. Εδώ και μέρες ψάχνω κάτι ανάλαφρο, χαρούμενο, μελωδικό και λίγο χορευτικό. Και μόλις μερικά λεπτά πριν μου ήρθε η αναλαμπή. Το αποψινό μας τραγούδι έχει για τίτλο “The Letter”. Η μπάντα είναι οι The Box Tops, Αμερικάνοι από το Memphis και το τραγούδι μας έρχεται από τα τέλη της δεκαετίας του 60, για την ακρίβεια από το 1967.
Έτσι λοιπόν με το τραγούδι αυτό θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους καλές γιορτές και ο καινούριος χρόνος να μας βρει όλους ένα βήμα πιο κοντά στην υλοποίηση των ονείρων μας. Θα ήθελα ακόμη να ευχηθώ στη γενιά που όλες αυτές τις μέρες είναι στους δρόμους, να είναι οι τελευταίοι που αντιμετωπίζουν ένα παρακράτος παρακμάζων που εξοστρακίζει τις σφαίρες του πάνω σε ανήλικους μαθητές. Θα ήθελα επίσης να προτρέψω τα παιδιά αυτά να δουν τη δική μου γενιά ως παράδειγμα προς αποφυγή.
Δε θα μακρηγορήσω άλλο και με μία μεγάλη συγνώμη στους σημερινούς δεκαπεντάχρονους προχωράω στο τραγούδι αυτών των Χριστουγέννων…

4 σχόλια:

giati_baba? είπε...

Καλά (καμένα) Χριστούγεννα!!!

Vasilis είπε...

Αυτό που σιχαίνομαι κατά την περίοδο τον γιορτών είναι οι ευχές, και ιδιαίτερα από τα πολιτικά πρόσωπα, για αγάπη και ειρήνη. Μου ακούγονται τόσο τετρημένες και ψεύτικες από τα στόματά τους που μου 'ρχεται τάση για εμετό. Έτσι εγώ θα ευχηθώ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ μπας και ησυχάσουμε καμιά φορά!!!!!

Και για να αλλάξω τόνο, πολύ καλή επιλογή κομματιού. Εύγε παιδί μου!!!

chmarni είπε...

@giati_baba? Γιατί καμένα ρε απαισιόδοξε ??? Εσύ πήρες το καλύτερο δώρο που μπορεί να πάρει ένας άνθρωπος...
@Vasilis Δε μπορείς να φανταστείς πόσο μου αρέσει όταν διαολοστέλνεις. Έτσι μπορώ και εγώ να φέρνω στο μυαλό μου, τον κολλητό που αγάπησα (και αγαπάω ακόμη).

Νίκος Τσαχουρίδης είπε...

Το δέντρο στην Αθήνα ακόμη να το κάψετε; Καλά σε ποια άλλη χώρα τόσες διμοιρίες των ΜΑΤ θα φυλούσαν ένα πλαστικό δέντρο με λαμπάκια; Άντε και καλό καλοκαίρι...