Κυριακή, 30 Νοεμβρίου 2008

Lies or Fade Away ???

Επιστροφή σε ένα καθαρά μουσικό Post για απόψε. Ο διαθέσιμος χρόνος είναι περιορισμένος και έτσι δε θα μπορέσω να δώσω στοιχεία για τους καλλιτέχνες και τις μπάντες που θα παραθέσω, κάτι για το οποίο επιφυλάσσομαι να κάνω προσεχώς. Εν αρχή ένας καλλιτέχνης από αυτούς που αποκαλώ οι ήρωες μου. Με μεγάλη μου χαρά τούτο το κυριακάτικο βράδυ του Νοέμβρη καλωσορίζω στο blues-hand τον Tom Waits. Αμερικανός από τη California με ένα μοναδικό στυλ, θα τολμούσα να τον αναφέρω ως μία από τις κορυφαίες Blues (και όχι μόνο) προσωπικότητες. Τίτλος τραγουδιού Lie to me...



Για τη συνέχεια πάμε στη Μεγάλη Βρετανία και μία από τις κορυφαίες Blues μπάντες που ανέδειξε ποτέ. Στη συντροφιά μας απόψε ο Mike Fleetwood και ο Peter Green γνωστότεροι ως Fleetwood Mac. To τραγούδι με το οποίο μας κρατούν απόψε συντροφιά έχει τίτλο Oh Well και συμπεριλαμβάνονταν στην ειδική έκδοση του Then Play On όπως αυτή κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ τον Νοέμβριο του 1969.



Υπάρχουν προσωπικότητες που η ύπαρξη τους και μόνο είναι μία πρόταση για ένα πιο εναλλακτικό τρόπο ζωής. Είναι αυτοί που μας δίνουν το ερέθισμα να δούμε τα πράγματα με μία διαφορετική οπτική. Κλασική περίπτωση αποτελεί ο Frank Zappa. Τον Μάρτιο του 1974 ο Zappa κυκλοφορεί το LP με τίτλο Apostrophe. Στο ομώνυμο τραγούδι μάλιστα μπάσο παίζει ο Jack Bruce (Cream). Από αυτό το LP ακούμε το κομμάτι με τίτλο Cosmic Debris.



Αυτή η μικρή παράθεση τραγουδιών για απόψε θα ήθελα να κλείσει με τη μπάντα της καρδιάς μου. Και δε θα μπορούσα να μιλήσω για κάτι άλλο από τους Grateful Dead. Know our love not fade away...

6 σχόλια:

elf είπε...

Καλημέρα, καλή βδομάδα, καλό μήνα, καλό χειμώνα!!!! Τέλειες μουσικές. Απλά τέλειες!

Vasilis είπε...

Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με την elf. Μερικές φορές τα πολλά λόγια είναι περιττά. Το "απλά τέλειες" τα λέει όλα.

chmarni είπε...

Καταρχήν να ευχηθώ και εγώ με τη σειρά μου καλή εβδομάδα, καλό μήνα, καλό χειμώνα και καλές γιορτές. Ειλικρινά σας ευχαριστώ πολύ…

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα φίλε μου σιγουρα δεν θα με θυμάσαι , ειμαι ο φιλος του Βαγγέλη ο τρελλάρας που στο γαμο του κραταγε ισως το περισσότερο ρύζι που είχε το καλάθι...τωρα μπωρεί να με θυμηθηκες :) και επειδη ο Βαγγέλης μου είπε οτι εχεις Blog έπρεπε να γράψω κατι :) Φιλε μου εχεις ενα απο τα καλυτερα Blogs με τα καλύτερα θέματα...πχ Frank Zappa κα. Σωστόοοος συνεχισε ετσι :)

Ανώνυμος είπε...

Και επισης "αισθάνομαι" οτι πρεπει να αφήσω ακομα ενα σχολιο...παρακάτω ακολουθεί μία μαθηματικη αποδειξη για την διαβολικότητα των λατρεμένων μας γυναικών:

woman = money x time
time = money
οπότε

woman = (money)2

επειδή όμως το χρήμα είναι η ρίζα του κάθε κακού
money = (τετραγωνικη ριζα του)evil
οποτε ισχυει
εαν το βαλουμε στην εξίσωση :

woman=((τραγωνικη ριζα)evil)2

φεύγει η ρίζα και το τετράγωνο και μένει το αποτέλεσμα

woman = evil

chmarni είπε...

Γιάννη σε θυμάμαι. Πώς να ξεχάσω τη στιγμή κατά τη διάρκεια του μυστηρίου όπου κάποια στιγμή γύρισα το κεφάλι μου και σε είδα οπλισμένο με δύο χούφτες ρύζι.
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και να κανονίσουμε να τα πούμε παρέα όλοι μαζί για κάνα καφέ.