Πέμπτη, 6 Νοεμβρίου 2008

Jesus on the main line... Beeeeeeeeeeep

Όπως κάθε πρωί, έτσι και εκείνο το συννεφιασμένο πρωινό της Τρίτης ξεκίνησα για τη δουλειά μου. Πρώτα στο γραφείο για ανάγνωση mails και Faxes και εν συνεχεία μάζεμα εργαλείων, τοποθέτηση του Laptop στη τσάντα και ίσα για την έναρξη μίας χαρούμενης μέρας στους αγαπημένους μου πελάτες.
Εννιά σχεδόν χρόνια τώρα βάζω και παρέχω υποστήριξη σε τηλεφωνικά κέντρα. Έτσι και εκείνη τη μέρα είχα μία εγκατάσταση, που από τη περιγραφή που είδη είχα διαβάσει, δεν ήταν ιδιαίτερων απαιτήσεων.
Μπήκα λοιπόν στο αυτοκίνητο, έβαλα τον αγαπημένο μου ραδιοφωνικό σταθμό (Εν Λευκό) και ξεκίνησα προς άγνωστο προορισμό κάπου στη κάτω Κηφισιά. Μετά από αρκετή περιπλάνηση στα στενοσόκακα της κάτω Κηφισιάς ο "κριμένος" πελάτης βρέθηκε.
Αφού λοιπόν βρήκα τον υπεύθυνο και κατόπιν των σχετικών συνεννοήσεων η ρημαδοεγκατάσταση επιτέλους ξεκίνησε. Αφού ξεκίνησα με τη χαμαλοδουλειά (Φυσική τοποθέτηση και καλωδίωση του συστήματος) συνέχισα με προγραμματισμό και κάπου αργά το απόγευμα ήμουν έτοιμος για την έναρξη των πρώτων δοκιμών. Έτσι συνέδεσα το πρώτο μου τηλέφωνο και ετοιμάστηκα για τη πρώτη κλήση. Εννέα σχεδόν χρόνια, τόσα και τόσα μηχανήματα πέρασαν από τα χέρια μου, και σε όλα η πρώτη κλήση είχε πάντα τον ίδιο προορισμό. Ποιον άλλον μα φυσικά το παραδοσιακό "141". Το 141 που κάποτε έλεγε την ώρα και που εδώ και ένα χρόνο περίπου παίζει ένα προηχογραφημένο μήνυμα με το οποίο ενημερώνει για την αλλαγή του συγκεκριμένου αριθμού. Παρόλα αυτά εγώ συνεχίζω να καλώ το "141" και ας ακούω το προηχογραφημένο.
Έτσι λοιπόν και τη μέρα εκείνη ξεκίνησα τις δοκιμές μου κάνοντας τη πρώτη μου κλήση στο "141". Όμως μία περίεργη αίσθηση κυριάρχησε μέσα μου η οποία έγινε ακόμη πιο έντονη όταν ο τόνος κλήσης που άκουσα ήταν αρκετά βαθύς και βραχνός. Η έκπληξη μου ολοκληρώθηκε όταν είδα πως στην οθόνη της συσκευής μου δεν έγραφε πια "141" δηλαδή τον αριθμό που είχα πληκτρολογήσει αλλά τον αριθμό "9011 999999888899999999". Και ξαφνικά μία αγγελική θα μπορούσα να πω φωνή άρχισε να λέει ένα προηχογραφημένο μήνυμα. Η οθόνη της συσκευής μου δεν είχε πια κανένα αριθμό σχηματισμένο και αναβόσβηνε γράφοντας "YOU HAVE CONNECTED WITH PARADISE".
Το προηχογραφημένο μήνυμα αναγγελίας έλεγε.
"Μήνυμα χωρίς Χρέωση, For English please Pres 9, για Ελληνικά παρακαλώ περιμένετε"
Θα προτιμήσω τα Ελληνικά σκέφτηκα, που να κάθομαι τώρα μέσα στη ζάλη και την έκπληξη, να προσπαθώ να καταλάβω και τι ακριβώς θα μου έλεγε το μήνυμα στα Αγγλικά.
Μετά από πέντε περίπου δευτερόλεπτα μου βγήκε λοιπόν ένα άλλο προηχογραφημέννο μήνυμα το οποίο έλεγε " Για τη κλήση αυτή χρεώνεστε 1,27 ευρώ τα 10 δευτερόλεπτα πλέον Φ.Π.Α. Αν αποδέχεστε τη χρέωση πατήστε 1". Στα τέτοια μου σκέφτηκα, ο πελάτης χρεώνεται και πάτησα 1. Στην οθόνη μου τώρα αναβόσβηνε η ένδειξη PLEASE HOLD και μία γαλήνια μουσική (κάτι σαν τις τέσσερις εποχές του Vivaldi μου φάνηκε) έπαιζε στο ακουστικό μου.
Και ξαφνικά ένα τρίτο προηχογραφήμενο μήνυμα που έλεγε:
Είστε στην πιο αξιόπιστη γραμμή προβλέψεων, ο Ιησούς επιλύει κάθε σας πρόβλημα.
Για να του θέσετε θέματα συναισθηματικής φύσεως πιέστε "1"
Για πρόβλεψη μέλλοντος πιέστε "2"
Για θέματα υγείας πιέστε "3"
Για θέματα κακοτυχίας και κακοδαιμονίας πιέστε "4"
Για οποιοδήποτε άλλο θέμα πιέστε "9"
Όλο αυτό το διάστημα στην οθόνη του τηλεφώνου μου εμφανίζονταν μηνύματα του τύπου "JESUS LOVES YOU AS YOU ARE", "JESUS DIED FOR YOU", "GOD BLESS AMERICA"
Στην αρχή σκέφτηκα να πιέσω "9" και να του ζητήσω ειρήνη, αγάπη, υγεία και ευημερία για όλο τον κόσμο, αλλά μετά σκέφτηκα ότι τόσοι που θα έχουν πάρει, όλο και κάποιος άλλος θα έχει βρεθεί να του το ζητήσει. Έτσι σκέφτηκα να του ζητήσω κάτι πιο προσωπικό. Να του ζητήσω λεφτά σκέφτηκα, αλλά μετά είπα πως θα ήταν πολύ ποταπό εκ μέρους μου να ζητήσω κάτι τέτοιο από τον Χριστό. Και εκείνη τη στιγμή είχα μία μεγάλη ιδέα. Θα επιλέξω θέματα συναισθηματικής φύσεως και θα του ζητήσω να μου φέρει κοντά μου τον μεγάλο έρωτα της ζωής μου. Μπα έχει 10 χρόνια που χωρίσαμε και μάλλον δε θέλω ούτε να τη δω. Το βρήκα θα του ζητήσω να κάνει τη κοπέλα που μου έριξε χυλόπιτα (και δύσπεπτη) πριν 2 χρόνια, να σέρνεται στα γόνατα και να με παρακαλάει. Και εγώ να είμαι ανένδοτος... Αυτή να κλαίει και εγώ να λέω ΟΧΙ.
Έτσι όλο ενθουσιασμό επέλεξα "1". Άρχισα να ακούω πάλι μουσική. για ένα λεπτό περίπου. Και ενώ η αγωνία μου είχε κορυφωθεί ξαφνικά στο ακουστικό μου έλαβα τόνο κατειλημμένου. Γιατί αναφώνησα, μα τότε είδα στην οθόνη μου το μήνυμα YOUR REQUEST DOES NOT ACCEPTED και μετά από μερικά δευτερόλεπτα στην οθόνη μου αναβόσβηνε το μήνυμα YOU ARE A GODLESS...



esus on the main line, tell Him what you want
Jesus on the main line, tell Him what you want
Jesus on the main line, tell Him what you want
You can call Him up and tell Him what you want

You can call Him up, call Him up and tell Him what you want
You can call Him up, call Him up and tell Him what you want
Call Him up, call Him up and tell Him what you want
Go on, call Him up and tell Him what you want

Hey, Jesus on the main line, tell Him what you want
Jesus on the main line, tell Him what you want
Jesus on the main line, tell Him what you want
Go on, call Him up and tell Him what you want

Hey, if you’re sick and you want to get well, tell Him what you want
Oh, if you’re sick and you want to get well, tell Him what you want
Oh, if you’re sick and you want to get well, tell Him what you want
Go on, call Him up and tell Him what you want

Hey, Jesus on the main line, tell Him what you want
Jesus on the main line, tell Him what you want
Jesus on teh main line, tell Him what you want
You can call Him up and tell Him what you want

His line ain’t never busy, tell Him what you want
His line ain’t never busy, tell Him what you want
His line ain’t never busy, tell Him what you want
Go on, call Him up and tell Him what you want

Hey, Jesus on the main line, tell Him what you want
Jesus on the main line, tell Him what you want
Jesus on the main line, tell Him what you want
You can call Him up and tell Him what you want
You can call Him up and tell Him what you want

8 σχόλια:

giati_baba? είπε...

On Line με τον θεό και μόνο με 1,27 +ΦΠΑ!!???
θάυμα!Θάυμα!Στις εκκλησίες οι τιμές είναι πιο τσουχτερές!Συμφέρει...

chmarni είπε...

1,27 τα 10 δευτερόλεπτα… Παραδεισένια τιμή. Αλλά ρε αχρείε από όλο το Post στα λεφτά σκάλωσες ???

elf είπε...

Ερχόμουνα φορτσάτη και ελαφρώς ανήσυχη να σου γράψω "πού χάθηκες εσύ; όλα καλά;" κι έπεσα πάνω στο κλειδί του Παραδείσου!
Να 'σαι καλά, chmarni, γέλασα με την ψυχή μου! Το τραγουδάκι κλασικά δεν μπορώ να το ακούσω, αλλά από τους στίχους νομίζω υποψιάζομαι και τη μουσική. Καλό ΣΚ, πάω να πάρω τηλέφωνο!!!

giati_baba? είπε...

Ε, σαν καλός χριστιανός που είμαι(???), έχω κι εγώ τις προτεραιότητες μου...

chmarni είπε...

@ elf. Σου υπόσχομαι ότι αν ακούσεις το τραγούδι, θα βρεθείς να χορεύεις μόνη χοροπηδώντας πάνω στους καναπέδες του σπιτιού σου. Πρόκειται για κλασικό gospel ολκής. Και η εκτέλεση είναι καταπληκτική. Είναι από ένα Show τους τηλε – ευαγγελιστή Jimmy Swaggart που έκανε μεγάλη καριέρα στις ΗΠΑ τη δεκαετία του 1980.

@Giati_baba. Καλά, ο καθένας με τις προτεραιότητες του.

Vasilis είπε...

Το να ζητήσεις λεφτά από τον Χριστό σου φάνηκε "ποταπό", αλλά το να ζητήσεις να σου φέρει γονατιστή αυτήν που σου έριξε χυλόπιτα σου φάνηκε δίκαιο;

chmarni είπε...

Δηλαδή αν σου έγραφα ότι ήθελα να ζητήσω ειρήνη και ευημερία για όλο τον κόσμο και το αποτέλεσμα ήταν να αρνηθεί να μου μιλήσει γιατί θεώρησε ότι είμαι ένας άθεος πως θα σου φαινόταν η ιστορία μου ???

Vasilis είπε...

Δεν είπα ότι δεν μου άρεσε η ιστορία. Κάθε άλλο μάλιστα. Απλά αυτή ήταν η απορία μου.