Σάββατο, 22 Νοεμβρίου 2008

Τα σοφά λόγια του ποιητή…

Και ο ποιητής έλεγε…

Περπατάω σε δρόμους νεκρούς
Περπατάω με εσένα στο μυαλό μου
Τα πόδια μου τόσο κουρασμένα, η ανάσα μου τόσο ηλεκτρισμένη
Και τα σύννεφα κλαίνε

Είχα ακούσει κάποιον να λέει ψέματα
Είχα ακούσει κάποιους να κλαίνε από μακριά
Και σα παιδί είπα: Με κατέστρεψες με ένα σου χαμόγελο
Τη στιγμή που κοιμόμουν

Κάποιες στιγμές η σιωπή μπορεί να γίνει κάτι σα κεραυνός
Κάποιες φορές θέλω να πάρω τους δρόμους και να λεηλατήσω
Αναρωτιέμαι αν θα μπορούσες να είσαι αληθινή
Σε σκέφτομαι
Και σ’ αναζητώ

Άρρωστος από έρωτα, εύχομαι να μη σε είχα συναντήσει ποτέ μου
Άρρωστος από έρωτα, προσπαθώ να σε ξεχάσω

Τώρα δε ξέρω τι να κάνω
Θα έδινα τα πάντα για να είμαι μαζί σου…

Bob Dylan

3 σχόλια:

Vasilis είπε...

Από τα καλύτερα κομμάτια του Dylan. Είναι φοβερό το πως ενώ σε όλο το κομμάτι καταριέται την πρωην ερωμένη του, στο τέλος το σύνδρομο στέρησης (ή πιο απλά η καψούρα) υπέρισχύει και δηλώνει:

"I would do anything to be with you"

Αφοπλιστικό!!!!!

chmarni είπε...

Κατ΄ αρχήν ο τίτλος που έχω δώσει στο Post είναι απόλυτα ρεαλιστικός μιας και θεωρώ τον Bob Dylan έναν από τους κορυφαίους ποιητές ever. Νομίζω ότι το βασικό στοιχείο που με κάνει να το πιστεύω αυτό είναι η δυνατότητα που έχει να περιγράφει μέσα από τα λόγια του καταστάσεις που όλοι έχουμε βιώσει. Κάτι τέτοιο συμβαίνει και με αυτό το τραγούδι. Γιατί ποιος από εμάς (τα αγοράκια κυρίως) δεν έχει βρεθεί να βρίζει, αλλά θα έδινε (και θα έκανε) τα πάντα…
Πάντως και η διασκευή που παραθέτω είναι πολύ δυνατή…

elf είπε...

Κι εγώ θέλω να πάρω τους δρόμους και να λεηλατήσω. Αλλά δεν ξέρω αν είναι από έρωτα.
Η απόρριψη είναι που τον σκίζει. Πότε θα μάθουμε να τη θεωρούμε άλλη μια πιθανότητα;
Καλημέρες!!!