Τρίτη, 19 Αυγούστου 2008

Απογείωση

Δρόσισε λοιπόν στην Αθήνα ας δροσίσει και στις ψυχές μας.
Εν αρχή πίσω ολοταχώς στο 1963, για να συναντήσουμε τους Bobby Byrd και Earl Nelson γνωστοί ως ντουέτο με τη επωνυμία Bob & Earl να μας τραγουδούν Harlem Shuffle .



Στο 1971 για τη συνέχεια όπου θα συναντήσουμε μία εκπληκτική R&B Soul Gospel μπάντα αποτελούμενη από τον Roebuck "Pops" Staples και τα τέσσερα παιδιά του. Το όνομα της μπάντας Staple Singers και το τραγούδι που ακούμε το Respect your self.



1968 και μία πολύ μεγάλη Κυρία που απόψε μας κάνει τη τιμή να μας κρατήσει συντροφιά με τη μαγική φωνή της και καθαρή ψυχή της. Τα λόγια περιττεύουν, Aretha Franklin - Say A Little Prayer



Πάμε σε μία μαγική συνάντηση. Ο Dr John συναντά την Etta James και ιδού το αποτέλεσμα. Για την καταγραφή (και μόνο) ο τίτλος του τραγουδιού είναι I'd Rather Go Blind



Παραφράζοντας τον Παύλο Σιδηρόπουλο απόψε θέλω να αναφωνήσω: I REMEMBER CURTIS !!! Curtis Mayfield για τη συνέχεια που μας τραγουδάει Superfly.
Και επειδή τελευταία ακούω πολύ τον όρο R&B δείτε και τον ορισμό και βγάλτε και τα συμπεράσματα σας.
Ε ρε τι βγάζει το Chicago (το Ilinois για την ακρίβεια αλλά διπλανά χωριά είναι !!!)



Είναι μαγική η βραδιά απόψε. Και κάποιος πρέπει να μας κατεβάσει στο ποτάμι !!! Al Green για τη συνέχεια και Take me to the river



Πως θα μπορούσαμε να μιλάμε για Soul και R&B χωρίς τον Βασιλιά. James Brown και Get up Offa That Thing. ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ ΤΩΡΑ !!!!!!!!



Απογείωσης συνέχεια. Wilson Picket και In the Midnight Hour. Το τραγούδι από τη χρονιά του 1966. Πάμε...



Συνεχίζουμε με Sam & Dave και Soothe Me. Όποιος αναγνωρίσει τη μπάντα που παίζει από πίσω κερδίζει...



Νιώθω την ανάγκη να κλείσω το Post με μια μπλουζιά. Και τι βρήκα πάλι ο πούστης !!!
Είναι αλήθεια σε αυτό το Clip θα δείτε μαζί τους Willie Dixon, T-bone Walker, Memphis Slim, Sonny Terry, Brownie Mcghee, John Jackson και Helen Humes.

8 σχόλια:

Νίκος Τσαχουρίδης είπε...

Σ'ευχαριστούμε γι'αυτήν την απλόχερη προσφορά όμορφης μουσικής.

elf είπε...

Προσπαθούσα τόσες μέρες να τα ακούσω από το σπίτι και δεν παίζανε, ως συνήθως. Τα μάζευα, λοιπόν, στο youtube για να τα παίξω όλα μαζί και να μπω στο νόημα. Και σήμερα στο γραφείο, δοκίμασα για πλάκα να τα ακούσω από το λάπτοπ-μπακατέλα και παίξανε όλα!!!

Λοιπόν, κοίτα που με σένα θα αγαπήσω τη μαύρη μουσική που αγνοούσα ως παλιοροκού στα νειάτα μου. Ήδη έβαλα James Brown, όπως θα είδες.

Εσένα και τον φίλο μου τον Ιωσήφ, που θα συμπαθούσες ακαριαία, όλο το περασμένο ΣΚ στην Επίδαυρο αυτά ακούγαμε.

Ευχαριστώ, αγαπητέ μου, ώρα να ξεσκονίσω τα παλιά δισκάκια των γονιών μου! Για εντατικό φροντιστήριο!

chmarni είπε...

@Elf. Καλωσόρισες λοιπόν σε έναν μαγικό κόσμο. Από Σεπτέμβριο θα έχω και πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις για Live….
Και επειδή εγώ συνεχίζω να είμαι (και) παλιοροκάς στα τριάντα τέσσερα μου, σου υπόσχομαι στο εγγύς μέλλον ένα Post με πολύ και καλή Rock.

Vasilis είπε...

Πολύ καλή επιλογή!!!

Bob & Earl: Δεν τους είχα ξανακούσει (κακώς).

Staples Singers: Κλασική αξία.

Aretha: Αμίμητη.

Etta & Dr.John: Ανατριχίλα συγκίνισης διαπερνά το κορμί.

Curtis: Ότι και να πεις είναι λίγο. Εμένα το αγαπημένο μου από Curtis είναι το "If there is a hell bellow we're all going go". Δεν έχει καθόλου άδικο.

Al Green: Αξέχαστος.

James Brown: Δυναμίτης!!!!!

Wilson Pickett: TNT!!!!!

Sam & Dave: Φοβεροί. Αν κρίνω από το χαρακτηριστικό groove και τον ήχο των πλήκτρων τότε η μπάντα από πίσω πρέπει να είναι οι Booker-T & The MGs. Τι κερδίζω;

Όσο για το τελευταίο κομμάτι, τα λόγια είναι περιττά!!!

chmarni είπε...

Εμένα το αγαπημένο μου από Curtis είναι το “WE PEOPLE WHO ARE DARKER THAN BLUE”. Άσε που πιστεύω πως με εκφράζει και ως προσωπικότητα.

Vasilis είπε...

Όλος εκείνος ο δίσκος είναι φοβερός.

Δεν μου είπες τελικά τι κερδίζω... Κατάλαβα... Τίποτα μάλλον :-(

chmarni είπε...

Ναι ήθελα να σου γράψω, αλλά το ξέχασα…
Καταρχήν είναι όντος οι Booker T and the MGs. Αυτό που κερδίζεις (για ακόμη μία φορά) είναι η απεριόριστη εκτίμηση μου…

Vasilis είπε...

Αυτό αρκεί. Ευχαριστώ.