Σάββατο, 30 Αυγούστου 2008

Bell Bottom Blues

Ένα από τα βασικότερα πράγματα που ένας άντρας προσέχει σε μία γυναίκα είναι το στυλ. Κάθε άντρας έχει πλάσει στο νου του ένα στυλ γυναίκας το οποίο αποτελεί και διακαή πόθο για αυτόν. Έτσι δε θα μπορούσα εγώ να αποτελέσω την εξαίρεση. Το αγαπημένο μου στυλ λοιπόν, το οποίο έχει να κάνει άμεσα και με τις μουσικές επιρροές μου το 70's. Ποιο συγκεκριμένα με έλκει απίστευτα μία κοπέλα η οποία θα φοράει καμπάνα παντελόνι, πουκάμισο με φαρδιά μανίκια και φυσικά ένα εφαρμοστό 70's δερμάτινο μπουφάν. Έτσι λοιπόν για απόψε επιλέγω ένα τραγούδι για να το αφιερώσω στο ιδεώδες στυλ γυναίκας.
1970, Derek and the Dominos και Bell Bottom Blues. Η μπάντα αποτελούμενη από τους Eric Clapton, Bobby Whitlock, Carl Radle, Jim Gordon και Duane Allman (the god)ηχογράφησε έναν και μόνο δίσκο με τίτλο "Layla and Other Assorted Love Songs".



Bell bottom blues, you made me cry.
I don’t want to lose this feeling.
And if I could choose a place to die
It would be in your arms.

Do you want to see me crawl across the floor to you?
Do you want to hear me beg you to take me back?
I’d gladly do it because
I don’t want to fade away.
Give me one more day, please.
I don’t want to fade away.
In your heart I want to stay.

It’s all wrong, but it’s all right.
The way that you treat me baby.
Once I was strong but I lost the fight.
You won’t find a better loser.

Chorus

Chorus

Bell bottom blues, don’t say goodbye.
I’m sure we’re gonna meet again,
And if we do, don’t you be surprised
If you find me with another lover.

Chorus

I don’t want to fade away.
Give me one more day please.
I don’t want to fade away.
In your heart I long to stay.

Update

Και για να δώσω και ένα παράδειγμα σχετικά με το ιδεώδες στυλ γυναίκας, παραθέτω τη παρακάτω φωτογραφία.



και για όσους δε τη γνώρισαν, πρόκειται για την απίστευτη (γυναίκα & τραγουδίστρια)Emmylou Harris. Και για να πάρουμε μία ιδέα για το πως είναι σήμερα (στα 61 της) παραθέτω μία πολύ πρόσφατη φωτογραφία της μαζί με τον Neil Young.

7 σχόλια:

elf είπε...

Δεν σχολιάζω ακόμα το τραγούδι, κλασικά δεν έχω καταφέρει να το ακούσω, η κυρία όμως έχει στυλ. Και τότε και τώρα.
Κι ύστερα μου λες "πιο εγκεφαλικά"! Εσύ τη θέλεις με μπλουτζίν κι από πάνω φουστάνι, κι ο δικός μου ίσα που φοράει το μαγιώ!
Κάτι μπερδέψαμε, μου φαίνεται, στην επιλογή προτύπων, χα χα.
Καλό βράδυ, chmarni.

giati_baba? είπε...

Ναι...Θα μπορούσε να είναι ένα απο τα 3.000.000 αγαπημένα μου στύλ(χα..χα..)!!!

chmarni είπε...

Νομίζω ότι πρέπει να μιλήσω στη κουμπάρα για τα 3.000.000 αγαπημένα σου στυλ...

giati_baba? είπε...

Καμία αλλυλεγγύη...
Κάνε κουμπάρο να δεις καλό!!!

chmarni είπε...

Ναι αλλά δεν μιλήσω στη κουμπάρα, τότε και αυτή μπορεί να ισχυρισθεί το ίδιο με σένα.

Vasilis είπε...

Αναμφισβήτητα, η Emmylou Harris έχει καταπληκτικό στυλ και είναι φυσικά μία από τις καλύτερες φωνές και τραγουδοποιούς που έχει δει αυτός ο πλανήτης.

Θα συμφωνήσω πάντως με τον giati_baba?, καθώς και μένα μου αρέσουν περισσότερα από ένα στυλ. Σαν γενικό κανόνα θα έλεγα ότι μάλλον μου αρέσει η απλότητα, αλλά ούτε και αυτό είναι απόλυτο.

elf: Από όσο ξέρω και στον chmarni αρέσει το στυλ μαγιό, οπότε δεν διαφέρετε και πολύ σε αυτό. Γενικά, το στυλ μαγιό μάλλον αρέσει στους περισσότερους!!!

chmarni: Δεν νομίζω ότι είναι κακό να πείς στην κουμπάρα για τα γούστα του giati_baba?. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι και σε αυτήν θα αρέσουν πολλά στυλ. Πάντως καλύτερα να κρατήσεις το στόμα σου κλειστό γιατί τέτοιες συζητήσεις μεταξύ ζευγαριών έχουν συνήθως απρόβλεπτη κατάληξη.

chmarni είπε...

@Vasilis. Καλά εσένα κι αν δεν είναι το αγαπημένο σου στυλ η Emmylou Harris.