Τετάρτη, 16 Απριλίου 2008

Για αυτούς που δε θα ξανασυναντήσω ποτέ...

Περνάνε τα χρόνια. Μεγαλώνουμε. Αλλάζει η αισθητική γύρω μας και ο χρόνος κυλάει θαρρείς πιο γρήγορα. Καλοί φίλοι που η ζωή μας τους στερεί. Μεγάλοι ή όχι και τόσο μεγάλοι έρωτες είναι πια παρελθόν. Όμορφες αλλά και άσχημες στιγμές σε ένα κοκτέιλ αναμνήσεων. Αλλάζουμε όψη, αλλάζουμε απόψεις. Οι συνειδήσεις ελαστικοποιούνται στην προσπάθεια κάλυψης ψεύτικων αναγκών. Θεέ μου τόσοι άνθρωποι, τόσοι φίλοι που πήγαν; Βραδιές ανέμελες μίας νιότης που πέρασε ανεπιστρεπτί. Κοιτάω πίσω πολλές φορές και θυμάμαι πρόσωπα που συμπαθούσα. Μα πολλές φορές μου είναι αδύνατο να θυμηθώ ονόματα και λεπτομέρειες. Η λήθη. Τη μισώ τη λήθη. Ένας φίλος μου είπε πριν λίγες μέρες ότι στον καπιταλισμό θα είμαστε μόνιμα κουρασμένοι. Εγώ θα συμπληρώσω ότι χάνουμε την ουσία. Κοιτάμε τα εφήμερα και τα υλικά και ξεχνάμε στιγμές ευτυχίας, στιγμές ανθρωπιάς.
Τόσοι άνθρωποι. Τους ανοίξαμε τη ψυχή μας, μας άνοιξαν τη δική τους. Μου λείπουν όλοι. Άλλοι σκόρπιοι σε διάφορες πόλεις και άλλοι σε άλλες χώρες. Μου λείπουν. Αχ να μπορούσα για μία φορά να τους ξαναέβλεπα. Υπάρχουν άνθρωποι που δε θα ξανασυναντήσω ποτέ μου και αυτό με πονάει. Και εγώ υπερέβαλα κάποτε λέγοντας για πάντα. Και το για πάντα κράτησε λίγα χρόνια. Ονειρεύτηκα ένα κόσμο καλύτερο αλλά συμβάλω και εγώ άθελα μου σε ένα κόσμο χειρότερο.
Είμαι σίγουρος ότι αυτό που αισθάνομαι εγώ, το αισθάνονται και όλοι όσοι επισκέπτονται τις αναμνήσεις μου. Πόσοι άραγε θα αναρωτήθηκαν κάποια στιγμή " τι να κάνει ο Χρήστος".
Καμία φορά σκέφτομαι: "Πουτάνα Ζωή". Αλλά δε φταίει αυτή. Εμείς ευτελίζουμε τις ζωές μας στο κυνήγι ανούσιων και πρόσκαιρων καταστάσεων. Απόψε ξαναγύρισα πίσω. Μπορεί κάποιος να με πει παρελθοντολάγνο. Αλλά θέλω να ξέρω από που ξεκίνησα, από που πέρασα , που είμαι και έτσι να αποφασίσω που θέλω να πάω.
Απόψε βρήκα ένα όμορφο τραγουδάκι που ακούγοντας το η ψυχή μου γλυκαίνει. Θέλω να το μοιραστώ με όλους. Ιδιαίτερα θέλω να το αφιερώσω σε όλους και όλες όσους (και όσες) δε θα ξανασυναντήσω ποτέ μου.



There is nothing I can do,
as you leave me here to cry.
There is nothing I can do,
as you leave me here to cry.
You know my love will follow you,
as the years go passing by.


Give you all that I own.
That's one thing you can't deny.
Give you all that I own.
That's one thing you can't deny.
You know my love will follow you,
as the years go passing by.


Gonna leave it up to you.
So long, so long, goodbye.
Gonna leave it up to you.
So long, so long, goodbye.
You know my love will follow you,
as the years go passing by.


Gonna leave it up to you.
So long, so long, goodbye.
Gonna leave it up to you.
So long, so long, goodbye.
You know my love will follow you,
as the years go passing by.

Δεν υπάρχουν σχόλια: